بوی تلخ رفتن تو

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

بوی تلخ رفتن تو

بوی تلخ رفتن تو


از تمام شهر،


از تمام کوچه پس کوچه ها و خیابان ها،


از تمام پنجره ها،


دارد راهی خانه می شود....


پنجره ها را ببند..


به باد بگو نوزد..


می خواهم عطر وجودت را در این شهر،


در این کوچه ها و خیابان ها،


در این خانه،


در تنم،


محبوس کنم.....

 

بگذار این شهر،


این کوچه ها و خیابان ها،


این خانه،


این پنجره،

در طپش همیشگی دلتنگی هایم


با من همصدا شوند،


دم رفتنت.........

 

از طرف دوست خوبم از وبلاگ آیه ی تاریکی



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت2:14---4 مرداد 1391
اینجا هوا همیشه بارانی است
-در باغ نرگس هایم-
از وقتی باغبان ِ تاریخ اقرار کرد
معشوقها
باران را بیش از آفتاب دوست دارند.



m.k
ساعت2:14---2 مرداد 1391
نفس هایم شبیه خودم نیست!
امشب به جز لهجه ی غریب خواب هایم
و تو که در آینه تعبیر نگاه های آواره منی ،
کسی را نمی شناسم ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |